İç Müşteri Memnuniyeti Araştırmaları

Müşteri memnuniyeti ve kurumsal verimlilik için; kurum içi bölümler arasındaki ilişkileri tedarikçi-müşteri yaklaşımıyla yönetmek kaçınılmazdır. İşbirliği kültürünü yerleştiremeyen şirketlerin başarılarının ve hatta varlıklarının sürekliliği tehlikeye girmektedir.


İç Müşteri Memnuniyetinin Boyutları

İç Müşteri Memnuniyetinin Boyutları

Genel Memnuniyet, İletişim ve İş boyutlarında veri toplamanın yanında; çatışma yaşanan alanlar varsa bunların kök nedenlerini işaret edecek faktörler de araştırmaya dahil olabilmektedir.
Modelimiz çerçevesindeki bu analizler dışında her bölümün kendi özel süreçlerine dair beklentileri ne düzeyde karşıladığına yönelik kapsamlı süreç bazlı sorular da çalışılabilmektedir.



İlişki Haritası

Bölümler arasındaki ilişkiler kategorize edilmekte ve kurumun ilişki haritası çıkarılmaktadır.


İç Müşteri Memnuniyetinin Boyutları

İç Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Çalıştayları

Memnuniyet boyutlarında veya işbirliği tipindeki ilişkilerinde beklenen düzeyde sonuçlar elde edemeyen bölümlerde yapılır. İç tedarikçileri ve/veya iç müşterileri ile bir araya gelip beklentilerin hangi alanlarda karşılanmadığı ortaya konur. Aksiyonlarda mutabakat sağlanıp Hizmet Anlaşması imzalanır.

Paylaş
 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.