Organizasyonunuz Pazar Odaklı mı?

Organizasyonunuz Pazar Odaklı mı?

Adisa olarak; 16 senede farklı sektörlerde rekabette belirleyici olan şirketlere yol arkadaşlığı yaptık. Yoğun rekabet ortamında maliyet verimliliği ve sürdürülebilir karlılık, gelir artışı, yüksek sadakatli çalışanlar sunan Müşteri Odaklı Şirket Olma konusunda firmalara yol arkadaşlığı yapmaya devam ediyoruz.

Müşteri Odaklı Şirketler; müşteri anlama, çekme ve muhafaza etmede üstün yetenekli şirketlerdir. Üstün müşteri değeri yaratacak stratejiler geliştirip bu stratejileri değişen Pazar koşullarına uygulayabilirler.  Adisa olarak uzman kadromuzla Müşteri Odaklılık konusunda sizlerle geleceğe doğru yolculuk yapmak isteriz.

Sizlere Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

  • Şirket Stratejilerinin ve Strateji Belirleme Sürecinin Gözden Geçirilmesi
  • Stratejilerin Organizasyona Yayılımı ve İçselleştirilmesi
  • Değerler, İnanç ve Davranışların Müşteri Odaklılık Açısından Analiz Edilmesi
  • Günlük İş yapış ve Karar Alma Noktalarında Müşteri Odaklı Bakış Açısının Sağlanması
  • Müşteri ve Pazar Beklentilerinin Organizasyonun Tamamında Hissedilmesi, Müşteri Odaklı Kararların Önceliklendirilmesi
  • Müşteri İhtiyaçları ve Pazarı Hissetmedeki Çevikliğin Ölçülmesi
  • Pazara Yakın Olma ve Pazarı Sezme Yeteneğinin Ölçülmesi
  • Anlık İş Yapış Şekillerinin Müşteri Odaklılık ve Müşteri Memnuniyeti Doğrultusunda Şekillendirilmesi Konusunda Yetkinliklerin Belirlenmesi
  • Ekiplerin Birbiriyle Uyumu, İş Yapış Şekillerinde Önceliklendirmelerin Tespiti, Öncelikli İşlerin Strateji ile Uyumlu Olup Olmadığının Analizi
  • Stratejilerin Sahaya Yansımaları, Ekiplerin Her Kademede Saha ve Müşteri ile Yakınlığı ve Farkındalığının Sağlanması
  • Sahadaki İşleyişin Pazardaki Dinamizme Uygunluğu,
  • Yeni Ürün ve İnovatif Süreç Gelişiminin Rekabette Fark Yaratacak Nitelikte Olmasının Sağlanması

 

Farkımız Nedir?

Şirket Stratejileri, ana iş hedefleri ve fonksiyon hedeflerinden yola çıkarak şirketinize uygun Müşteri Odaklı Organizasyon Dönüşüm Modelini geliştiririz. Yapacağımız Check-Up çalışmamız Müşteri Odaklı Şirket Yapılanması çerçevesinde iyileştirme önerileri, net aksiyonlar, zaman planı ve görev dağılımlarını da içerecek şekilde analiz edilerek raporlanmaktadır. Uzman kadromuz ile kurum kültürünüze ve şirket ihtiyaçlarınıza uygun modelin uygulanmasını garanti altına alırız.

Paylaş
 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.