Pazarlama Kültürü Oluşturmak

Pazarlama Kültürü Oluşturmak

Neden Bütünsel Pazarlama Yaklaşımı?

Günümüzde değişen tüketici eğilimleri, zorlu rekabet koşulları, şirketlerin yüzünü müşterilerine dönmesini kaçınılmaz kılıyor.

Bu değişimi yakalamak, müşteri odaklı pazarlama kavramlarını anlamak ve bütünsel pazarlama yaklaşımına sahip olmakla mümkün.



İyi Bir Başlangıç İçin;

İlk adım; şirketin tüm departmanlarına müşteri odaklılık anlayışını kazandıracak bir eğitim programıdır. Bu eğitim ile şirket;

  • Aynı pazarlama dilini konuşmaya başlayacak
  • Farklı fonksiyonlar -müşteriye değer yaratmak- konusunda hep birlikte çalışmaya başlamak için motive olacak
  • Tüm departman çalışanları müşteriye dokunmak amacı güden projelerde yer alarak, müşteri odaklı pazarlama dünyasını deneyimleme imkanı bulacaklardır.


Yol Haritası

İlk adım; şirketin tüm departmanlarına müşteri odaklılık anlayışını kazandıracak bir eğitim programıdır. Bu eğitim ile şirket;

  • Eğitim: "Pazarlamacı Olmayan Tüm Yöneticiler İçin Pazarlama Kavramları Ve Uygulamaları"
  • Tüm fonksiyonların müşteri deneyimi kazanımı
  • Pazarlama pozisyonlarının görev tanımlarının ve yetkinliklerinin gözden geçirilmesi
  • Pazarlama ortak dili oluşturacak kavram, yöntem ve formatların yer aldığı "Pazarlama El Kitabı" nın oluşturulması
  • Pazarlama Akademisi" nin kurgulanıp hayata geçirilmesi
Paylaş
 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.