Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Araçları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Araçları

Bu programda bütünleşik pazarlama iletişimi araçlarını tanımak ve özelliklerine göre kullanmak konularına değinilerek katılımcıların iletişimde tek seslilik kavramını anlamaları, strateji geliştirmeleri, iletişim araçlarını tanımaları, stratejiye uygun reklam sürecini yönetmeleri, tanıtım bütçesini daha verimli kullanmaları hedeflenmektedir.

 

 

 

İçerik

  • Pazarlama iletişiminin rolü
  • Pazarlama iletişimi karması
  • Bütünleşik pazarlama iletişimi
  • Pazarlama iletişimi süreci ve planlaması
  • İletişim stratejisi oluşturma
  • Pazarlama iletişimi araçları / çizgi üstü
  • Reklam
    • Yaratıcı süreç
    • Yaratıcı strateji-brief
    • Sunum – yaratıcı yargılama!
    • Ölçme-değerlendirme
  • Farklı medyalarda yaratıcı uygulamaların prensipleri
  • Ajans-reklamveren ilişkileri
  • Medya ortak dili oluşturma
  • Medya planlama
    • Medya briefinin oluşturulması ve ajansa iletilmesi ve sonrası
    • Medya satınalma
    • Performans değerlendirmesi
  • İletişim stratejisinde PR’ın rolü
  • Satış promosyonları
  • Sosyal medya
  • Diğer iletişim araçları

 

Katılımcı Profili

 

Pazarlama alanında görev yapan ya da bu pozisyonlara aday olan çalışanlar

 

Katılımcı Sayısı

 

12-20 kişi

 

Süre

 

2 gün

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.