Bu eğitimin amacı, ekibinde yer alan çalışanlarını geliştirerek hem sorumlu olduğu ekibinin performansında hem de liderlik kariyerinde olumlu sonuçlar almayı hedefleyen katılımcılara, bu amaçlarına ulaşma yolunda gerekli olacak kritik yetkinlikleri kazandıracak yaklaşımları aktarmak ve konunun önemini içselleştirilmesini sağlamaktır.
İçerik
- Değişen İş Yaşamı ve Kariyer
- Yüksek Performanslı Takımlar
- Takım Olmanın Evreleri ve Bu Evrelerde Yapılması Gerekenler
- Liderlik Tarzları ve Geliştiren Liderlik
- İnsana Saygı ve Farklı Kişilik Tarzları
- Motivasyon
- Tatmin Edici Faktörler –Hijyen Faktörler
- Ülkemizde Çalışan Memnuniyetinin 7 Yıllık Serüveni
- Etkili Görevlendirme
- Etkili Görevlendirmenin Önemi
- Etkili Görevlendirmeden Alıkoyan Nedenler
- Hangi Görevler Delege Edilebilir? Hangileri Delege Edilemez?
- Verilen Görev Sonrasında Etkili İzleme
- Farklı Öğretme Tarzları
- Geribildirim
Katılımcı Profili
Yönetici ve yönetici adayları
Katılımcı Sayısı
12-20 kişi
Süre
2 gün