Kurumsal Satış Yönetimi

Kurumsal Satış Yönetimi

Kurumsal Satış Yönetimi Programı, kurumdan kuruma (B2B) satış yapan şirketlerde, uzun soluklu satış gayretlerinin başarısını ve etkinliğini artırma, satış çevrimlerinin maliyetlerini ve sürelerini iyileştirme yönünde katkı sağlamaktadır.

 

 

 

İçerik

  • Fırsatları Değerlendirme ve Uygun Hedefi Belirleme: Satış için belirlenen muhtemel müşterinin incelenmesi, amaca uygunluğunun çalışılması ve “go – no go” kararının verilmesi
  • Satış İçin En Uygun Stratejiyi Belirleme: Üzerinde karar kılınan fırsat için 360 derece bir değerlendirme yapılması, SWOT ile en uygun satış stratejisinin seçilmesi
  • Konumlandırma: Potansiyel müşterinin organizasyonu içerisindeki politik ve güç dengelerinin analizi, seçimde ve süreçte etkisi olacak ilişkilerin önceden incelenerek uygun rollerin ve davranış modellerinin belirlenmesi
  • Uygulama Planı Hazırlama: Ürünün, müşteri ve rakiplerin analizi sonrasında fikirlerin rollere ve faaliyetlere dönüştürülmesi. Planın şirket içi bir ortamda test edilerek son haline getirilmesi
  • Planı Yaşama Geçirme ve İzleme Sistemi: Hazırlanan planın ve faaliyet kalemlerinin devreye alınması, sonuçların ve gelişmelerin ortak bir dil kullanılarak kaydedilmesi, gereğinde düzeltici faaliyetlerin planlanması
  • Aşamalar içinde örnekler ve küçük uygulamalar
  • Tüm aşamaları içeren bir egzersiz çalışması

 

Katılımcı Profili

 

Kurumsal satış (B2B) sorumluları, Müşteri temsilcileri (account managers), Proje yöneticileri, Satış / pazarlama yöneticileri

 

Katılımcı Sayısı

 

12-24 kişi

 

Süre

 

2 gün

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.