Müşteri Odaklı Pazarlama ve Müşteri Sadakat Yönetimi (CRM)

Müşteri Odaklı Pazarlama ve Müşteri Sadakat Yönetimi (CRM)

Günümüzde pazarların küreselleşmesi, hızla ilerleyen teknoloji, hemen her alanda süregelen yoğun rekabet müşteri elde etmeyi ve elde tutmayı her geçen gün daha zorlaştırıyor. Yeni pazarlama anlayışı içerisinde, müşteri odaklı pazarlamanın tarifini doğru yapabilmek de her geçen gün daha önem kazanıyor.

“Müşteri Odaklı Pazarlama ve Müşteri Sadakat Yönetimi” eğitimi; yeni pazarlama anlayışı içerisinde müşteri odaklı pazarlamanın tarifini yapmak, müşteriye değer yaratırken müşteri ilişkileri yönetimi ile farklılaşmak, CRM stratejileri ve yöntemlerini benimsetmek, müşteri tatmini ve sadakati oluşturmanın yollarını göstermeyi hedefliyor.


İçerik

  • Çağdaş Pazarlama anlayışı
  • Pazarlamanın yeni rehberi
  • Müşteri odaklı pazarlama
    • Vizyon, misyon ve değerler
    • Pazarlama stratejileri
    • Bütünsel pazarlama
  • Müşteriyi anlamak ve tanımak
  • Müşteriye değer nasıl yaratılır?
  • Müşteri ilişkileri yönetimi ile farklılaşma
    • CRM hedef ve stratejileri
    • CRM yöntemleri
  • Müşteri değeri, tatmini ve sadakati
    • Müşteri değeri analizi
    • Müşteri sermayesi

Katılımcı Profili

Kurumlardaki pazarlama yöneticileri ve uzmanları, müşterilerle ilişki ve iletişim halinde olan birimlerin yönetici ve uzmanları


Katılımcı Sayısı

12-20


Süre

2 gün

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.