Pazarlama Planı Nedir ve Nasıl Hazırlanır?

Pazarlama Planı Nedir ve Nasıl Hazırlanır?

Programın amacı pazarı, rakipleri ve müşteriyi anlayarak markalarınız, ürünleriniz için pazarlama planı hazırlanması için yol göstermektir.

Bu programda pratik brif ve formatlarla pazar, müşteri ve rakip analizi yapılması, ardından da stratejik pazarlama ile markalarınızın konumlandırılması ve de taktiksel pazarlama ile pazarlama uygulamalarının gerçekleştirilmesi pazarlama planı çerçevesinde verilmektedir.

 

 

 

İçerik

Pazarlama Planı kavramsal yaklaşım

  • Adım adım pazarlama planı
    • Pazar, Gelişimi
    • Tüketici, müşteri ne ister?
    • Pazarı anlamak, Segmentasyon nedir?
    • Perakende analizi ve kırılımlar
    • Peki ya rekabet?
    • Sentez: Fırsatlar, güçlü ve zayıf yönler
    • Hedefleme, strateji oluşturma
    • Pazarlamanın Kalbi: Konumlandırma
    • Uygulama: Pazarlama Karması
      • Ürün /hizmet/çözüm
      • Fiyat
      • Dağıtım
      • İletişim
  • Pazarlama Uygulamaları
  • Değerlendirme ve performans takip

 

Katılımcı Profili

 

Pazarlama alanında görev yapan ya da bu pozisyonlara aday olan çalışanlar

 

Katılımcı Sayısı

 

12-20

 

Süre

 

2 gün

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.