Şirket İçi Pazarlama ve İtibar Yönetimi


Şirket İçi Pazarlama ve İtibar Yönetimi

Bu programın amacı; sahip olunan veya hedeflenen iç müşteriye pazarlama gözlüğüyle bakabilme becerisini kazandırmaktır.

Bu programda; Pazarlama nedir, müşteri odaklı pazarlamanın önemi, stratejik pazarlama yaklaşımı, pazarlama ve insan kaynaklarının ortak paydaları nelerdir, pazarlama karması ne işe yarar, özellikle ürün/hizmet/marka yönetimi ve etkin iletişim yöntemleri nelerdir sorularına cevap aranarak İnsan Kaynakları Yönetimi’ne pazarlama yaklaşımıyla bakmak ve yaratıcı olmak konularında kavramsal ve uygulamaya yönelik kazanımlar sağlamak, İK hizmetlerinin iç müşterilerin zihninde hatırlanma ve tanınmasını sağlayacak iletişim stratejileri oluşturulmasına ışık tutmak hedeflenmektedir.

 

 

 

İçerik

  • Pazarlamanın gelişimi ve İK yaklaşımındaki önemi
  • Pazarlamanın yeni rehberi: Değer yaratmak, sunmak ve iletişimini yapmak
  • Stratejik Pazarlama ve İnsan Kaynakları için uygulaması
    • Müşteri analizi, sentez
    • Bölümleme (Segmentasyon)
    • Hedefleme
    • Konumlandırma
  • Pazarlama Karması ve İK ile ortak noktalar
    • 4P, 4C açılımı
    • Ürün/Hizmet/Marka – Müşteri Değeri
  • İK hizmetlerinin iç müşterilerin zihninde hatırlanma ve tanınmasını sağlayacak iletişim stratejileri oluşturmak.
    • Hedef kitlenin tanımlanması
    • Amaçların belirlenmesi
    • Mesajın tasarlanması
    • Kanalların seçimi İletişim karmasının belirlenmesi
    • Sonuçların ölçülmesi ve değerlendirme

 

Katılımcı Profili

 

İnsan Kaynakları fonksiyonunda görev yapan ya da bu alanda kendini geliştirmek isteyen her düzeydeki yönetici ve çalışanlar

 

Katılımcı Sayısı

 

12-20

 

Süre

 

2 gün

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.