Stratejik Planlama

Stratejik Planlama

Şirketlerin amaçlı ve planlı biçimde ve doğru yönde değişebilmeleri, geleceği doğru öngörebilmeleri ve buna yönelik geçerli stratejiler geliştirerek başarıyla yaşama geçirebilmelerine bağlıdır. Uzak, yakın çevre ve şirketi analiz etmekle başlayan bu süreç; misyon, vizyon, ana iş hedef ve stratejilerini tanımlaya kadar uzanır.

İçerik

  • Strateji ve stratejik planlamaya giriş
  • Stratejik planlama süreci yaklaşım ve modelleri
  • Makro çevre analizi
  • Sektör analizi
  • Kurumsal analiz (özdeğerlendirme)
  • SWOT analizi
  • Misyon, vizyon ve değerler
  • Şirket Ana Hedef ve Stratejileri
  • Yayılım, uygulama ve izleme

 

Katılımcı Profili

Stratejik Planlama sürecinde aktif biçimde rol alan yönetici ve çalışanlar

Katılımcı Sayısı

12-24 kişi

Süre

2 gün

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.