Toplantı Yönetimi

Toplantı Yönetimi

İş planlarımızda büyük yer tutan toplantılar, yönetim, iletişim ve karar almanın vazgeçilmez araçlarındandır. Verimliliğin ve hızın her geçen gün daha çok önem kazandığı günümüz iş dünyasında toplantıların da bu değişime uyum sağlayacak şekilde geliştirilmesi kaçınılmazdır.Toplantı Yönetimi programı ile katılımcılara iletişim, zaman yönetimi, iş takibi konularındaki bilgi ve becerilerini, toplantıların verimli ve etkin bir şekilde yürütülmesinde kullanmalarını sağlayacak yöntemler sunularak gelişim desteği sağlanmaktadır.


İçerik

  • Toplantı nedir?
  • Toplantı tipleri
  • Toplantı ne zaman gerekli?
  • Toplantı öncesinde yapılması gereken hazırlıklar
  • Toplantı sırasında dikkat edilmesi gereken konular ve uygulanabilecek yöntemler
  • Toplantı sırasında karşılaşılabilecek kişilik tipleri ve durumlar
  • Toplantıdan sonra yapılması gerekenler
  • Periyodik toplantılar
  • Sanal ortam toplantıları

Katılımcı Profili

Her düzeydeki yönetici ve çalışanlar


Katılımcı Sayısı

12-24 kişi


Süre

1 gün

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.