Yeni Trendler; Yeni Ürünler; Yeni Ürün Geliştirme Süreci

Yeni Trendler; Yeni Ürünler; Yeni Ürün Geliştirme Süreci

Bu eğitim programında amaçlanan; yeni ürün geliştirmede lansman planı yapabilmek, departmanlar arası koordinasyon ile aynı hedefe koşma, yeni ürün geliştirmede briflerle yönetim, lansman ve relansman sonuçlarını değerlendirmek konularında katılımcıların kendilerini geliştirmelerine destek olabilmektir.

 

 

 

İçerik

  • Dünyadaki değişim ve trendler – Geniş bakış açısı
  • Pazarlamada yeni ürün geliştirmenin önemi ve rolü
  • Yeni ürün geliştirmede Ar-ge ve Pazarlamanın rolü
  • Yeni ürün nedir ve neden gündemde?
  • Yeni ürün geliştirme
    • Tanımı
    • Süreç
    • Riskler
    • Adımları
  • Lansman planlaması ve uygulama
  • Yeni ürün brifi
  • Ürün geliştirme süreci
  • Yeni ürün lansman değerlendirmesi

 

Katılımcı Profili

 

Pazarlama alanında görev yapan ya da bu pozisyonlara aday olan çalışanlar

 

Katılımcı Sayısı

 

12-20 kişi

 

Süre

 

1 gün

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.