Yıllık Pazarlama ve Satış Bütçesi Hazırlama Süreci ve Yöntemleri

Yıllık Pazarlama ve Satış Bütçesi Hazırlama Süreci ve Yöntemleri

Şirket hedeflerimizi belirlerken kullandığımız belki de en önemli araçlardan biri yıllık bazda yaptığımız satış ve pazarlama bütçelerimiz. Bu bütçeleri öngörürken varsayımlarda bulunduğumuz gelecek yılların projeksiyonları,tabii ki bu beklentileri karşılayabilmek için ihtiyaç duyduğumuz satış ve pazarlama yatırım bütçelerimiz…

“Yıllık Pazarlama ve Satış Bütçesi Hazırlama Süreci ve Yöntemleri” eğitimi ile“Yıllık Pazarlama ve Satış Bütçesi Hazırlama Süreci ve Yöntemleri” eğitimi ile; bütçeli hayat, ciro, karlılık hedefleri oluşturma, şirketin tüm departmanları ile yıllık bütçeye odaklanılması, hedefe odaklı pazarlama ve satış yatırım bütçeleri oluşturma, onay süreci ve uygulama, periyodik olarak takip ve değerlendirme konularında ipuçları sunarak gerçekleşme yüzdesi yüksek bütçeler ile çalışabilmeyi sağlamak hedefleniyor.

 

 

 

İçerik

  • Pazarlama ve satış bütçesi nedir?ne zaman ve kim tarafından hazırlanır?
  • Şirketin tüm departmanları bütçe sürecine nasıl katkıda bulunur?
  • Yıllık öngörüler nasıl yapılır?
  • Pazarlama/satış bütçesinin olmazsa olmazları
  • Onay süreci ve uygulamaya geçiş
  • Örnek uygulama
  • Bütçeyi canlı tutma ve değerlendirme
  • Marka ve ürün bazında karlılık takibi

 

Katılımcı Profili

 

Pazarlama alanında görev yapan ya da bu pozisyonlara aday olan çalışanlar

 

Katılımcı Sayısı

 

12-20 kişi

 

Süre

 

1 gün

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.