Müşteri Deneyimi, müşterilerin firmamız ile bir satın alma yolculuğu içinde tüm temas noktalarında yaşadığı etkileşimlerine bağlı olarak biriktirdiği duygu, düşünce ve algılar bütünüdür.
Müşteri Deneyimi Yönetimi ile amacımız, Mükemmel Müşteri Deneyimi tasarlamak, müşteri deneyimi uygulamaları ile sektörde fark yaratmak, bütünsel müşteri deneyimi kültürünün şirket ve değer zincirindeki tüm paydaşlar tarafından benimsenmesini sağlamaktır.
Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz
Yöntem ve Araçlarımız
Neden Adisa
Adisa olarak faaliyet gösterdiğimiz ana uzmanlık alanları olan “Strateji, Organizasyon, Süreç, İnsan ve Kültür” boyutlarının tamamından yararlanarak müşteri deneyiminde mükemmellik hedefler, organizasyonun bütününde müşteri deneyim kültürünün oluşmasını sağlarız.
İdeal müşteri deneyimi tasarlarken kullandığımız araçlardan kalitatif yöntemler ile içgörü toplamanın ve kantitatif yöntemler ile oluşturulan hipotezlerin doğrulanmasını sağlamanın gücünden yararlanırız.
Diğer
Müşteri merkezli organizasyonlar davranışsal örüntülere, pazar trendlerine ve şirket içi ve dışı datalara bakarak gelecekteki ihtiyaçları öngörürler.
Tüm olası etkileşim kanallarında sorunsuz olan benzersiz, unutulmaz deneyimler sunarlar.
Kendilerini yaptıkları ve sattıkları ürünlerle değil, ancak hizmet ettikleri müşteriler, çözdükleri müşteri sorunları ve sağladıkları kaliteli müşteri deneyimi ile tanımlarlar.