Müşteri Deneyimi Yönetimi

Müşteri Deneyimi Yönetimi

Müşteri Deneyimi, müşterilerin firmamız ile bir satın alma yolculuğu içinde tüm temas noktalarında yaşadığı etkileşimlerine bağlı olarak biriktirdiği duygu, düşünce ve algılar bütünüdür.

Müşteri Deneyimi Yönetimi ile amacımız, Mükemmel Müşteri Deneyimi tasarlamak, müşteri deneyimi uygulamaları ile sektörde fark yaratmak, bütünsel müşteri deneyimi kültürünün şirket ve değer zincirindeki tüm paydaşlar tarafından benimsenmesini sağlamaktır.

 

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz

  • Mevcut durum hipotezi oluşturma
  • İş birimleri bazında stratejik hedef kitlelere uygun “persona”ları belirleme
  • Müşteri deneyimini anlama ve ölçme
  • Müşteri motivasyon ve ihtiyaç boyutlarının belirleme
  • İdeal müşteri deneyimini tasarlama
  • İdeal müşteri deneyimini hayata geçirme

 

Yöntem ve Araçlarımız

  • Kalitatif ve kantitatif araştırma ile deneyimin ölçümlenmesi
    • Saha gözlem çalışmaları,
    • Etnografik yöntemler
    • Eşlikli ziyaret/alışverişler,
    • Odak gruplar,
    • Birebir derinlemesine görüşmeler
  • Design Thinking metodolojisi ile ideal deneyimin tasarlanması

 

Neden Adisa

Adisa olarak faaliyet gösterdiğimiz ana uzmanlık alanları olan “Strateji, Organizasyon, Süreç, İnsan ve Kültür” boyutlarının tamamından yararlanarak müşteri deneyiminde mükemmellik hedefler, organizasyonun bütününde müşteri deneyim kültürünün oluşmasını sağlarız.

İdeal müşteri deneyimi tasarlarken kullandığımız araçlardan kalitatif yöntemler ile içgörü toplamanın ve kantitatif yöntemler ile oluşturulan hipotezlerin doğrulanmasını sağlamanın gücünden yararlanırız.

Diğer

Müşteri merkezli organizasyonlar davranışsal örüntülere, pazar trendlerine ve şirket içi ve dışı datalara bakarak gelecekteki ihtiyaçları öngörürler.

Tüm olası etkileşim kanallarında sorunsuz olan benzersiz, unutulmaz deneyimler sunarlar.

Kendilerini yaptıkları ve sattıkları ürünlerle değil, ancak hizmet ettikleri müşteriler, çözdükleri müşteri sorunları ve sağladıkları kaliteli müşteri deneyimi ile tanımlarlar.

 

 

Başlamak için lütfen tıklayınız

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.

 
Başlamak için ilk adım