Kilit Müşteri Yönetimi

Kilit Müşteri Yönetimi

Sürdürülebilir Karlı Büyüme İçin Kilit Müşteri Yönetimi

Adisa olarak 18 yıldır geleceği tasarlamak ve geleceğin parçası olmak isteyen liderlere yol arkadaşı olma misyonumuzla var olmaktayız.

Strateji, Pazarlama, Kilit Müşteri Yönetimi, Kültürel Dönüşüm ve Organizasyonel Yapılanma konularında uzman kadromuzla sizler ile geleceğe doğru yolculuğa çıkmak isteriz.

 

Sizlere Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

 

• Şirketin En Önemli Müşterileri Olan Kilit Müşterileri Belirlemek
• Kilit Müşterilere Yönelik Çapraz Satış Fırsatlarını Bulmak
• Kilit Müşterilerin Harcamalarından Alınan Payı Artırmak
• Kilit Müşteriler ile İlişkiyi Yönetmek
• Kilit Müşteri Yönetimi Organizasyon Yapısını Kurmak
• Kilit Müşteri Yöneticilerinin Rol ve Sorumluluklarını Belirlemek
 
Hangi Yöntemleri Kullanırız?
 
• Kilit Müşteri Seçmede Kullanılan Uluslararası Kriterler Kümesi
• Kilit Müşterilerin Segmentasyonu Modeli
• Strateji Tuvali Modeli ve Porter 5 Kuvvet Analizi ile Pazar ve Rekabet Analizi
• Müşteri Bazında Finansal Hedefler Belirleme Modeli
• İlişki Biçimleri Hiyerarşisi Modeli ile Müşteri İlişkileri Yönetimi
• Kontakt ile İlişki Geliştirme Prensipleri
• Müşteri Segmentleri Bazında Kilit Müşteri Yöneticisi Belirleme Yaklaşımı
 
Farkımız Nedir?
 
Dünyada kanıtlanmış bir metodoloji ve uygulama araçlarını kullanırız.
Birçok sektörde bu çalışmaları yapmış ve sonuç almış, uygulamanın doğrudan içinde olan danışman ve eğitmenler ile kilit müşteri yönetimi çalışmalarını gerçekleştiririz.
Eğitim içeriklerini oluşturma ve danışmanlık hizmeti verme aşaması öncesi ilgili ekiplerle birebir görüşmeler ve saha ziyaretleri yaparak ihtiyaç analizi gerçekleştiririz.
İhtiyaçlar doğrultusunda eğitim ve danışmanlık akışımızı özelleştirerek katılımcıların içselleştirmesini sağlarız.
 
Başlamak için lütfen tıklayınız

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.

 
Başlamak için ilk adım