Stratejik ve Taktik Pazarlama Yönetimi

Stratejik ve Taktik Pazarlama Yönetimi

Adisa olarak 18 yıldır geleceği tasarlamak ve geleceğin parçası olmak isteyen liderlere yol arkadaşı olmaktayız.

Strateji, Pazarlama ve Kilit Müşteri Yönetimi konularında uzman kadromuzla sizler ile geleceğe doğru yolculuğa çıkmak isteriz.

Sizlere Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

  • Pazarda Odaklanılması Gereken En Cazip Ana Segmentleri Belirlemek
  • İş Birimi ve Segmentler Bazında Stratejik Pazarlama Hedeflerini Belirlemek 
  • Şirketin Pazarlama Hedeflerine Yönelik Stratejileri ve Projeleri Belirlemek
  • Müşteriye Sunulan Ürün, Hizmet ve Deneyimi Farklılaştırmak
  • Doğru Fiyatlandırma Modelini Belirlemek
  • Müşteriye Ulaşmada Dağıtım ve Satış Kanalı Modelini Kurgulamak
  • Pazarlama İletişimi Planını Oluşturmak

 

Hangi Yöntemleri Kullanırız?

  • Pazar Segmentasyonu Modeli
  • Strateji Tuvali Modeli ve Porter 5 Kuvvet Analizi ile Pazar ve Rekabet Analizi
  • Dört Eylem Çerçevesi ile Rekabet Avantajı Yaratacak Alanları Belirleme
  • Ürün, Hizmet ve Deneyim Farklılaştırma Modeli
  • Pazar ve Rekabet Odaklı Fiyatlandırma Yaklaşımı
  • Stratejilerle Uyumlu Dağıtım Kanalı Modeli
  • Segment Bazında Pazarlama İletişimi Prensipleri

 

Farkımız Nedir?

Dünyada kanıtlanmış bir metodoloji ve uygulama araçlarını kullanırız.
Birçok sektörde bu çalışmaları yapmış ve sonuç almış, uygulamanın doğrudan içinde olan danışman ve eğitmenler ile stratejik ve taktik pazarlama çalışmalarını gerçekleştiririz.
Eğitim içeriklerini oluşturma ve danışmanlık hizmeti verme aşaması öncesi ilgili ekiplerle birebir görüşmeler ve saha ziyaretleri yaparak ihtiyaç analizi gerçekleştiririz.
İhtiyaçlar doğrultusunda eğitim ve danışmanlık akışımızı özelleştirerek katılımcıların içselleştirmesini sağlarız.

Başlamak için lütfen tıklayınız

 

E-Bülten

Adisa ile ilgili haber, duyuru ve yeniliklerden haberdar olmak için lütfen e-bültenimize kayıt olun.

 
Başlamak için ilk adım