"Kalite tüm çalışanların sorumluluğundadır". W. Edwards Deming

Şirketlerde kurumsal sürdürülebilirliğin temel yapı taşlarından biri de sunulan ürün ve hizmetin, müşteri beklentilerini tüm boyutlarıyla ve sürekli olarak karşılamasını temin etmektir.

Adisa olarak, süreç boyutunda, Yerinde Anında Kalite (YAK) yaklaşımımız ile kalitenin müşteri bakış açısıyla tanımlanmış rol ve sorumluluklar doğrultusunda yönetimi, problemlerin etkin bir metodoloji ile çevik bir biçimde çözülmesini hedeflemekteyiz.

Yerinde Anında Kalite (YAK) yaklaşımımızla;

  • Süreçlerinizi iç ve dış müşteri perspektifi ile gözden geçirme ve sürekli geliştirme iklimi oluşturuyoruz.
  • Müşteri memnuniyetsizliklerini çevik ve etkin yönetecek bir sistem kuruyoruz.
  • YAK Sistematiğinin oluşturulması (YAK) yerine, "Yerinde Anında Kalite" Sistematiğinin tanımlıyoruz.
  • Özdeğerlendirme ile kalite süreç gelişimi için yol haritası birlikte tasarlıyoruz.

 

BİLGİ TALEP FORMU
Sizi Arayalım!