Çalışanların olumlu deneyimlerinin performans ve bağlılık artışı, bunların ise daha iyi bir müşteri deneyimi sağladığı bilinen bir gerçektir. Bu nedenle yüksek performanslı şirketler çalışan deneyimini iyileştirmek için sürekli ve yoğun bir yatırım yapmaktadır.

Alanında uzman ve geniş kadromuzla;

  • Çalışanların deneyim alanlarını fiziksel çevre, teknoloji ve sosyo-kültürel etkileşim boyutlarında ele alıyoruz.
  • Farklı beklenti ve ihtiyaçlarına göre personaları (çalışan profilleri) belirliyoruz.
  • Seçeceğiniz personalardaki çalışanların empati haritalarını çıkarıyor, onları daha yakından tanımanızı sağlıyoruz.
  • Bu çalışanların; günlük çalışma deneyimlerine, İK süreçlerindeki deneyimlerine ve kendileri için kritik anlardaki deneyimlerine yakından bakıyoruz. Deneyim haritalarını çıkarıyoruz. Deneyimleri esnasında acı ve memnuniyet duydukları durumları tespit ediyoruz.
  • Yaratıcılıklarını kullandıkları oturumlar ile kendi deneyimlerini kendilerinin tasarlamasını sağlıyoruz. Hem kısa sürede ve kolaylıkla hayata geçirilebilecek hızlı kazanımları hem de uzun vadeli değişim – dönüşüm projelerini size sunuyoruz.
  • Tüm süreçte ekiplerinizi çalışan deneyimi metodolojisi konusunda kavramsal altyapı ve uygulamalarla destekliyoruz. Çalışan deneyimi iyileştirme projelerini kendilerinin devam ettirebilmelerini sağlıyoruz.
  • Böylece sadece bir çalışan bağlılığı anketi yapmanın ötesinde; çalışanların katılımına, tasarım odaklı düşünmeye ve çevik yönetime dayalı, modern insan yönetimi tekniklerini kurumunuza kazandırıyoruz.